Dewa

Dari sini

Aku suka dengar lagu indon-Peterpan,Sheila on 7, Padi pun sodap.

Dewa punya mp3 je aku tadak. hehe.

By the way, aku dah beli kaset SamiYusuf, in case korang tak kenal lah. Kaset dia susah gak nak cari, aku nampak benda ni pun kat pamplet Saba Islamic Media
Yang kurang bestnya lagu ada lapan je, harga RM17.90 . Kaset Raihan ke kumpulan lain ke banyak sikit. hehe.

Comments

Popular posts from this blog

Panduan Bas Ekspres Kuala Lumpur (TBS) - Skudai

Cara Renew Passport Pembantu Rumah di Kedutaan Indonesia 2015