Maskahwin yang Hilang

Sebuah buku panduan yang memang praktikal untuk orang2 yg nak kahwin tapi tak cukup duit. Dalam buku tu dia bagi panduan mcm mana nak urus kewangan, mcm mana nak simpan duit dan juga mcm mana nak cari duit tambahan.

Memang berbaloi lah kalo baca... kepada awek-awek yang pakwenya asyik mengeluh takde duit.. mungkin leh hadiahkan buku nie pada mereka..

Nak kahwin? Plan nak kahwin? Tapi tak cukup fulus? Atau fulus ada tapi tak cukup confident?
Silalah klik sini

Comments

Anonymous said…
ko pon dah affiliated jugak yek
masuk la bisnes member aku tu...
Anonymous said…
Takda duit nak kahwin? Jadilah orang kedua masuk surat khabar yang photostat duit hantaran kepada bakal isteri :-) I'm just joking. Good luck!
mypapit said…
w00t, jual buku mas kahwin lak yek?
mnajem said…
ehehe. saje try cari duit lebih

Popular posts from this blog

Panduan Bas Ekspres Kuala Lumpur (TBS) - Skudai

Cara Renew Passport Pembantu Rumah di Kedutaan Indonesia 2015